تناسب اندام و تغذیه

تاثیر شکم بند لاغری در کاهش سایز و تناسب اندام

تاثیر شکم بند لاغری در کاهش سایز و تناسب اندام

امروزه لاغری و تناسب اندام دغدغه بسیاری از انسان‌ هایی است که به دلیل اضافه وزن و چاقی با آن سر و کار دارند. افرادی که علاقه مند هستند به تناسب اندام خود برسند، دنبال راهکار های مختلفی هستند که خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید محصولاتی که مناسب کاهش وزن است، این دغدغه تا حد زیادی برطرف شده است. شکم بند لاغری یک محصول ارتوپدی است که در اصل زیر دسته‌ای از شکم بند طبی می‌باشد و یک روش ساده برای کسانی است که تمایل به کاهش سایز و رسیدن به تناسب اندام دارند.
انتخاب و استفاده از شکم بند لاغری نسبت به دیگر روش های کم کردن وزن و رژیم های پر خطر، راهکاری است که علاوه بر تاثیر گذاری زیاد در کاهش سایز در ناحیه پهلو و شکم، هیچ گونه عوارض خاص و هزینه بالا و یا خطری برای فرد به همراه ندارد. در این مقاله سعی بر آن داریم که به صورت کامل در مورد تاثیرشکم بند لاغری در تناسب اندام ، فواید و کاربردها و انواع آن صحبت کنیم.

شکم بند لاغری چه فوایدی دارد؟

شکم بند ها شامل انواع مختلفی میشوند. از جمله: شکم بند بارداری، شکم بند بعد از عمل و زایمان، و نوع شکم بندی که مد نظر ماست. هر کدام از این محصولات طبی کارکرد های مخصوص به خود را دارند. اما شکم بند لاغری جز پر طرفدار ترین و پر فروش ترین نوع شکم بند ها به شمار می رود که جنسیت برای آن مطرح نیست و هم خانم ها و هم آقایان به طور وسیعی از این محصول برای رسیدن به هدف و خواسته خود استفاده می کنند.
طراحی منحصر به فرد شکم بند های لاغری به این گونه است که با توجه به جنس و ساختار پلاستیکی خود باعث می شود درجه حرارت بدن بالا رفته و تعریق بیشتری صورت بگیرد، که در نتیجه باعث کاهش وزن می گردد. مسئله ای که نباید آن را فراموش کرد، این است که در کنار استفاده از این محصولات طبی، حتماً باید ورزش و نرمش‌های هوازی مرتب و رژیم غذایی سالمی را انتخاب نمود، تا به نتیجه دلخواه بتوان دست یافت. به طور کلی میتوان گفت: نقش شکم بند لاغری در تناسب اندام به صورت یک مکمل است و برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، به تنهایی نمی‌تواند تاثیر زیادی در لاغری فرد داشته باشد و نیاز به اراده و همت بالای فرد دارد تا در کنار استفاده از این محصول مفید بتوان به کاهش سایز دست یافت.
یکی از محاسن بستن شکم بند لاغری این است که به محض پوشیدن آن، برای فرد کاهش سایز آنی اتفاق می‌افتد و دور شکم و پهلو به اندازه یک یا دو سایز کمتر می شود. در این صورت در مواقعی که فرد نیاز به کاهش سایز فوری دارد و زمان برای لاغر شدن کافی نیست، با پوشیدن و بستن شکم بند لاغری در زیر لباس ،به راحتی این اتفاق می‌افتد و اصلا نمایان نمی شود.

کمربند لاغری الاستیک

 خرید شکم‌بند لاغری الاستیک 

کاربرد های شکم بند لاغری:

یکی دیگر از تاثیراتی که شکم بند لاغری در تناسب اندام فرد دارد، این است که با فشار کشسانی که به چربی های ناحیه شکم و پهلو وارد میکند، فرم متناسبی را به بدن می بخشد و از این طریق به صورت آنی سایز فرد را کم میکند. هم چنین شکم بند لاغری علاوه بر ناحیه شکم، دور کمر و پهلو را نیز به طور کامل می پوشاند و باعث چربی سوزی در این قسمت ها نیز می شود و چربی های اضافه پهلو ها را نیز آب میکند.
از دیگر کاربرد های شکم بند لاغری میتوان به جنبه درمانی آن اشاره نمود. زیرا در هنگام بستن آن مانند محافظ کمر عمل میکند و از این ناحیه نیز نگه داری می کند. به این صورت که دمای بدن را بالا می برد و با استفاده از گرمای ایجاد شده، کمر درد را نیز به صورت موقت تسکین می دهد.
یکی دیگر از قابلیت های ویژه شکم بند لاغری، فشرده ساختن چربی های شکم و پهلو است و چربی های این ناحیه بدن که در اثر لاغر شدن و کاهش وزن، دچار شل شدگی و افتادگی است را سفت تر میکند، تا عضلات شکم حالت صاف و بهتری را به خود بگیرند.

شکم بند لاغری الاستیک فری سایز

 خرید شکم‌بند لاغری الاستیک فری سایز 

کاهش اشتها با بستن شکم بند لاغری:

این محصول طبی با فشار زیادی که به چربی های شکم وارد می‌کند، باعث جمع شدن معده می شود، و به مرور زمان کم کم با کاهش حجم معده، میزان اشتهای فرد کمتر شده و همین مسئله منجر به کم شدن وزن می گردد.

تاثیر شکم بند لاغری در تناسب اندام بعد از عمل زایمان:

معمولا بعد از پایان دوران بارداری و عمل زایمان رسیدن به تناسب اندام یکی از دغدغه های خانم ها می باشد. زیرا بعد از این دوران اغلب خانم ها دچار اضافه وزن و چاقی به ویژه در قسمت شکم و پهلوی خود می‌شوند و پوست و ماهیچه شکم بعد از زایمان شل شده و دچار کشیدگی زیادی میشود، که به جرأت می توان گفت باعث نارضایتی تمام بانوان میشود و زمینه ساز افسردگی می شود. تاثیری که شکم بند لاغری در تناسب اندام فرد بعد از بارداری می گذارد این است که باعث جمع شدن سریع پوست شکم میشود و در نتیجه شکم رفته رفته به حالت قبل از بارداری بر میگردد که معمولاً پزشک زنان حدود یک هفته پس از زایمان، اجازه استفاده از شکم بند لاغری را برای کاهش سایز و تناسب اندام فرد می دهد.

شکم بند بعد از زایمان

 خرید شکم‌بند بعد از زایمان 

ویژگی های مهم شکم بند لاغری:

هنگام انتخاب و خرید هر محصول طبی، داشتن اطلاعات کامل در مورد آن در یک خرید ایده آل بسیار تاثیر گذار است. شکم بند لاغری نیز از این قاعده مستثنا نیست. یکی از ویژگی هایی که این محصول باید داشته باشد، قابلیت تنظیم شدن آن است. تا در صورت لزوم، با کاهش یا افزایش وزن فرد بتوان نسبت به سایز دور شکم و پهلو، مجددا آن را تنظیم نمود.
یکی دیگر از معیارهای شکم بند لاغری ایده آل این است که هنگام استفاده و پوشیدن آن فرد احساس راحتی و آرامش داشته باشد و فشار بیش از حدی به وی وارد نشود. زیرا برای رسیدن به نتیجه دلخواه و کاهش سایز، استفاده از شکم بند لاغری باید تا مدت ها و حدود ده هفته ادامه پیدا کند و ساعت های طولانی بتوان از آن استفاده نمود. به همین علت پیشنهاد می کنیم شکم بندی را انتخاب کنید که احساس راحتی متعادلی را داشته باشید. سایز مناسب این محصول، ملاک دیگر انتخاب درست شکم بند لاغری است. هنگام خرید حتماً باید توجه داشت که یک سایز نسبت به سایز فعلی فرد انتخاب گردد تا با ایجاد فشار لازم در قسمت کمر و پهلو، بتوان به هدف و نتیجه دلخواه رسید. البته مسئله‌ای لازم به ذکر است و آن این که سایز شکم بند لاغری نباید بیش از حد کوچک باشد، تا فشار زیادی به شکم و معده وارد نکند، و نه آن قدر آزاد و راحت و بدون زحمت بسته شود که تاثیری در کاهش سایز نداشته باشد.
جنس شکم بند لاغری در کاهش سایز بسیار تاثیر گذار است و معمولاً برای تولید این محصول طبی از جنس لاستیکی، نئوپرن و کشی استفاده میشود و اگر هنگام خرید جنس با کیفیتی انتخاب شود تا چندین سال می توان به صورت مرتب از آن استفاده نمود.

شکم بند لاغری نئوپرن

 خرید شکم‌بند لاغری نئوپرن 

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که جنس شکم بند لاغری باید از نوع ضد حساسیت بوده تا مشکل پوستی یا آلرژی برای فرد ایجاد نکند. علاوه بر این قابلیت شستشو را نیز داشته باشد و به آسانی بتوان بعد از هر بار استفاده، به صورت مرتب آن را شستشو داد.
البته لازم به گفتن است، که شکم بند لاغری را باید با دست شست و از انداختن آن در ماشین لباسشویی خودداری نمود. حتی از فشردن آن به منظور آبگیری باید پرهیز نمود، تا آسیبی به ساختار شکم بند وارد نگردد.

خرید و قیمت شکم بند لاغری:

قیمت این محصولات با توجه به کیفیت و برند سازنده آن، ایرانی و خارجی بودن، جنس و ویژگی های شکم بند لاغری سنجیده می شود که با توجه به تمامی خصوصیات ذکر شده، قیمت ها متغیر می باشد و مسئله ای که همواره در خرید شکم بند لاغری مهم تر است، کیفیت و کارایی و قابلیت‌ و دوام این محصولات است.

 مشاهده شکم‌‌بند های لاغری تن‌یار 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *