نمایش 1–8 از 28 نتیجه

نمایش 9 24 36

مچ بند آتل دار نئوپرن

358,000 تومان
  • سندروم تونل کارپال (CTS)
  • فرکچر (شکستگی) کالیس

مچ بند آتل دار اپلون

448,000 تومان
  • شکستگی کالیس - اختلال کانال مچ دست
  • ساپورت بعد از جراحی

مچ شست بند آتل دار نئوپرن

398,000 تومان
  • ساپورت قوی در ناحیه مچ و شست
  • استفاده بعد از جراحی و ضرب دیدگی

مچ شست بند آتل دار اپلون

598,000 تومان
  • ساپورت قوی در ناحیه مچ و شست
  • بعد از ضرب دیدگی و شکستگی

مچ بند قابل تنظیم با استرپ نئوپرن

188,000 تومان
  • استرین عضلات مچ
  • قابلیت تنظیم فشار محیطی ( کانتر فورس)

مچ بند رایانه

128,000 تومان
  • حفظ زاویه مناسب مچ هنگام کار با Mouse
  • صدمات ناشی از کار با Mouse

قیمت و خرید مچ بند طبی

گروه مچ بند طبی از جمله دسته بندی های محصولات تن یار است که شامل محصولاتی از قبیل مچ بند طبی ، شست بند طبی ، مچ شست بند طبی ، مچ کف بند طبی ، آتل های انگشت ، مچ بند رایانه و… می باشد.

کاربرد مچ بند طبی دست

انواع متفاوت مچ بند طبی جهت بهبود انواع دردهای مچ و انگشتان، سندروم تونل کارپال (CTS) – فرکچر (شکستگی) کالیس ، درد های ناشی از ضرب دیدگی ، ساپورت بعد از جراحی و … کاربرد دارند.

مچ دست به نسبت بسیاری از قسمت های بدن فشار کمتری تحمل می کند، به همین دلیل مشکلات مربوط به این بخش کمتر از قسمتهای دیگر بدن است. اما با این حال گاهی به دلایل متفاوتی مثل فشارهای بیش از اندازه و یا ضربه و پیچ خوردگی، درد و مشکلات در مچ دست به وجود می‌آید. به هر دلیلی که مشکل در این بخش ایجاد شود لازم است از ساپورت های دست و مچ بند طبی استفاده کنید تا تسکین و بهبود یابد.

قیمت مچ بند طبی

مچ بند های طبی در مدل ها و جنس های مختلفی عرضه می شوند به همین دلیل قیمت آنها نیز بسیار متفاوت از یکدیگر است. مچ بند های ورزشی و رایانه به عنوان ارزان ترین انواع مچ بند، قیمت قابل توجهی ندارند. اما بعضی از مدلها وارداتی تا بیش از یک میلیون تومان هم قیمت گذاری می شوند.

خرید مچ بند طبی

معمولاً افراد تا زمانی که به مچ دست خودشان آسیب وارد نکرده‌اند، تمایلی به خرید مچ بند طبی نشان نمی دهند و کمتر کسی به دید پیشگیری به این وسیله نگاه می کند. فرقی نمی کند برای پیشگیری به فکر خرید مچ بند طبی افتاده باشید یا برای درمان، به هر حال خرید اینترنتی و آنلاین یکی از سریع ترین و در دسترس ترین راه های ممکن برای شما به حساب می آید.

انواع مچبند طبی دست

مچ بند ها انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها برای پیشگیری و بعضی دیگر برای بهبود و درمان استفاده می شوند. از جمله مچ بندهای مناسب برای پیشگیری می توان به انواع مچ بند های ورزشی و مچ بند های رایانه اشاره کرد و مدل های دیگر جنبه درمانی و ساپورت طبی دارند. در ادامه به توضیح انواع مچ بند ها اشاره می کنیم و کاربرد هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم. البته بعضی افراد هر دو نمونه مچ بند طبی دست و مچ بند طبی پا را تحت عنوان مچ بند طبی می شناسند. اما در واقع مچ بند طبی فقط برای دست استفاده می شود.

مچ بند ورزشی

هنگام انجام ورزش های سنگین فشار قابل توجهی به قسمت مچ دست وارد می شود و اکثر مشکلات مربوط به مچ در همین فشارهای بیش از اندازه ایجاد می‌شوند. به همین دلیل لازم است ورزشکاران از ساپورت های طبی استفاده کنند تا این فشار را کاهش داده و از ایجاد مشکل در قسمت مچ دست جلوگیری کنند. ورزش تنیس و والیبال جزء مواردی هستند که به شدت به مچ دست فشار وارد میکنند.

مچ بند بدنسازی

در بین انواع ورزش ها، بدنسازی جزء موارد دیگری است که فشار قابل توجهی به بخش های مختلف بدن وارد می کند. به همین دلیل لازم است هنگام انجام ورزش های بدنسازی از مچ بند های ورزشی و همچنین از کمربند طبی و زانوبند استفاده کنیم تا به هیچ یک از قسمتهای بدن فشار بیش از حد وارد نشود. در کنار تمام این موارد لازم است ورزش ها را متناسب با توانایی بدن خودتان انتخاب کرده تا از ایجاد فشار و آسیب جلوگیری کنید.

مچ بند آتل دار

هنگامی که به مچ دست آسیب وارد میشود معمولاً مچ بند های ساده کشی نمی‌توانند کاربردی باشند تا مشکل به وجود آمده برطرف شود. در چنین مواقعی مچ بندهای آتل دار مورد استفاده قرار می گیرند تا با ایجاد محدودیت حرکتی مشکلات ایجاد شده را به بهترین شکل درمان کنند. مچ بند آتل دار با استفاده از آتل های سخت و نیمه سخت محدودیت حرکتی در قسمت مچ دست ایجاد کرده و همین محدودیت حرکتی باعث بهبود هرچه سریعتر می شود.

قیمت مچ بند آتل دار

در لیست کالاهایی که در ابتدای این برگه آمده اند، می توانید نمونه هایی از انواع مچ بند آتل دار را مشاهده کنید. مچ بندهای آتل دار به دلیل طراحی پیچیده تر، عموما قیمت بالاتری از مچ بندهای معمولی دارند اما این اختلاف قیمت خیلی زیاد نیست.

مچ بند رایانه

استفاده طولانی مدت از رایانه موجب می‌شود مچ دست در وضعیت نامناسبی قرار گیرد و به مرور زمان در این ناحیه احساس درد و فشار داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود افرادی که مدت زمان های طولانی از رایانه استفاده می کنند حتماً از مچ بند رایانه استفاده کنند.

مچ بند اسپلینت دست

در واقع اسپلینت نام دیگر مچ بند طبی به حساب می آید و نوع خاصی از مچ بند نیست اما بعضی افراد به اشتباه تصور می کنند مچ بند اسپلینت نوع خاصی از انواع مچ بند به حساب می آید. اسپلینت نام علمی مچ بند محسوب می شود و به همین دلیل گاهی افراد متخصص از این نام به جای مچ بند استفاده می کنند.

مچ بند برای درد دست

همانطور که اشاره کردیم یکی از مهمترین کاربردهای مچ بند طبی التیام و کاهش درد است. بهتر است با سفارش و تجویز پزشک برای کاهش درد از مچ بند طبی استفاده کنید. زیرا در بعضی دردها مثل رگ به رگ شدن از روش ‌های کمکی دیگر نیز استفاده می شود. معمولاً برای بهبود درد از مچ بندهای آتل دار استفاده می شود تا علاوه بر ساپورت، محدودیت حرکتی نیز ایجاد کند.

فواید مچ بند یا دستبند طبی

استفاده از مچ بند طبی در شرایط مختلف می تواند مزایای بسیار متفاوتی داشته باشد که یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد ایجاد ساپورت و جلوگیری از آسیب هنگام انجام ورزش و کارهای سنگین است. همچنین انواع مچ بند آتل دار نیز در مواقعی مثل ضرب دیدگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. گاهی مواقع از کلمه ی دستبند به جای مچ بند استفاده می شود که هرچند معنی را می رساند اما اشتباه است. زیرا مدل های متفاوتی دستبند طبی وجود دارد که بعضی مدل ها بخش های دیگر دست به غیر از مچ را می پوشانند.

قیمت مچ بند برای دست

عموما زمانی که حرف از مچ بند می شود منظور همین مچ بند دست است. زیرا مچ بند پا را عموما قوزک بند خطاب می کنند. اگر به دنبال قیمت مچ بند برای دست هستین میتوانید در ابندای همین برگه مدل مورد نظر را انتخاب کنید و قیمت و اطلاعات آن را پیدا کنید. اما اگر منظور شما مچ بند برای پا است میتوانید به برگه قوزک بند ها مراجعه کنید.

مچ بند برای سندروم تونل کارپال

تونل کارپال یکی از عصب های مهم دست است که گاهی بین استخوان های قسمت مچ قرار گرفته و به آن فشار وارد می شود. در این حالت که به سندروم تونل کارپال معروف است فرد احساس سوزش و مور مور در قسمت مچ و کف دست دارد. استفاده از انواع مچ بند طبی راه حل بسیار موثری برای سندروم تونل کارپال است.

سوالات متداول

استفاده از مچ بند بهتر است یا باندپیچی ؟

مچ بند های طبی با طراحی ارگونومیک و متناسب با ساختار دست و مچ کارایی و اثرپذیری بسیار بیشتر و مناسب تری نسبت به باند کشی دارند . ضمن اینکه مچ بندها دارای آتل بوده و دست را در وضعیت صحیح قرار می‌دهند.

مچ ایرانی بخریم یا خارجی ؟

مچ بندهای ایرانی با کیفیت قابل قیاس با نمونه های خارجی تهیه شده اند در حالیکه از نظر قیمت ، بسیار بصرفه تر از نمونه های مشابه خارجی می باشد.

آیا مچ بند به تنهایی برای درمان کافی است؟

از مچ بندهای طبی میتوان برای بهبود روند درمان و درد استفاده کرد.
اما جهت درمان مشکلات جدی ، حتما باید تحت نظر پزشک قرار گرفت ، و درصورت صلاح دید ایشان از دیگر روشهای درمان نیز در کنار مچ بند های طبی استفاده کرد.

مچ بند با بریس چه تفاوتی دارد ؟

بریس ها محصولاتی هستند که در دسته بندی ارتزهای سخت قرار میگیرند و از جنس ترمو پلاستیک ها تهیه میگردند. از بریسها در موارد صدمات خیلی شدید با تجویز پزشک و توسط کلینیکها و متخصصین فنی ارتوپدی بصورت اختصاصی برای هر شخص مورد استفاده قرار میگیرند.