نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمربند طبی سخت نئوپرن

998,000 تومان
  • فتق دیسک بین مهره ای - کمردرد
  • کشیدگی شدید عضلات و لیگامان ها

کمربند پد دار صادراتی

698,000 تومان
  • مناسب جهت مشکل گودی کمر
  • کشیدگی شدید عضلات و لیگامان ها

کمربند کار

498,000 تومان
  • ارتز پیشگیری کننده از کمردرد جهت انجام کارهای سنگین.

کمربند طبی سخت صادراتی FREE

698,000 تومان
  • فتق دیسک بین مهره ای - کمردرد
  • کشیدگی شدید عضلات و لیگامان ها

کمربند طبی سایبرتک

748,000 تومان
  • کشیدگی شدید عضلات و لیگامان ها
  • استئوپروز (پوکی استخوان) اسپوندیلوز (التهاب غضروف)

کمربند طبی سخت Free

598,000 تومان
  • فتق دیسک بین مهره ای - کمردرد
  • کشیدگی شدید عضلات و لیگامان ها

کمربند طبی نرم صادراتی FREE

693,000 تومان
  • کمردرد خفیف
  • کشیدگی خفیف عضلات و لیگامان ها

قیمت و خرید کمربند طبی

درد های ناحیه کمر یکی از شایع ترین مشکلات ارتوپدی به حساب می آیند که در اکثر مواقع با استفاده از کمربندهای طبی درمان پذیر هستند. کمربند های طبی دارای انواع متفاوتی است که هر کدام کاربرد ویژه ای دارد. در واقع ایرادات و مشکلات متفاوت در ناحیه ی کمر موجب شده مدل های متفاوتی از کمربند طبی ابداع و تولید شود.

در بین اندام های مختلف بدن ، کمر جزء مواردی است که فشار بسیار زیادی را تحمل میکند. به همین دلیل مشکلات بسیار زیادی در این ناحیه مشاهده می شود که شامل مواردی مثل انواع دیسک کمر، سیاتیک ، گودی کمر و … است. برخی از این مشکلات سبک و مقطعی هستند و بعضی دیگر بسیار شدید بوده و برای مدت زمان طولانی فرد را آزار می دهند. دلایل بسیار زیادی از جمله کارهای بیش از حد سنگین و پرفشار و یا حتی ژنتیک می تواند منجر به چنین مشکلاتی شود و لازم است حتما در اولین فرصت اقدام به جلوگیری و بهبود این موارد نمایید.
اگر در مراحل ابتدایی اقدام به پیشگیری و درمان نمایید، با کارهای ساده ای مثل استفاده از کمربند طبی و ورزش های مناسب می توانید بیماری و مشکل را برطرف کنید. اما اگر جدی تر شود ممکن است به سادگی درمان نشده و حتی به مراحل عمل جراحی نیز کشیده شود.

کاربرد انواع کمربند طبی

کمربند های طبی انواع گوناگونی دارند که از آن جمله می شود به کمربند سخت ، نیمه سخت ، نرم ، سایبرتک و … اشاره نمود. مهم ترین و اصلی ترین کاربرد کمربندهای طبی ایجاد ساپورت و کاهش فشار در ناحیه ی کمر است تا آسیب ها و بدشکلی های این بخش به حالت اول برگردد. اهمیت زیادی دارد که کاربرد و هدفشما از خرید کمربند طبی چیست و متخصصان ارتوپد با توجه به نیاز شما گزینه ی مناسب را پیشنهاد می کنند. کمربند طبی تن یار با کیفیت بالا موجب پیشگیری و درمان انواع مشکلات کمر در مراحل ابتدایی می شود.

انواع کمربند طبی

کمربندهای طبی در مدلهای بسیار مختلفی عرضه می‌شوند تا بتوانند مشکلات گوناگون مربوط به کمر را درمان نمایند. بعضی از کمربندهای طبی در مدل های کاملا سخت و بدون حرکت ساخته می‌شود و در مقابل بعضی دیگر کاملا نرم هستند و صرفاً برای ایجاد کشش به کار می روند. هر چه مشکلات و عوازض ایجاد شده در قسمت کمر جدی‌تر باشد، لازم است از کمربند های سخت تر به مدت طولانی تری استفاده شود تا بتواند تاثیر مثبت در تغییر حالت کمر ایجاد نماید. البته اگر عارضه بیش از حد پیشرفت کرده باشد ممکن است کمربند به تنهایی اثر بخش نبوده و نیاز به درمان های جایگزین یا کمکی باشد.

کمربند طبی برای دیسک کمر

یکی از مشکلات بسیار رایج مربوط به کمر انواع دیسک های بیرون زده یا پارگی دیسک است که به شدت درد آور و در طولانی مدت خطرناک است. دیسک کمر اگر در مراحل ضعیف و ابتدایی باشد با استفاده از کمربند طبی و ساپورت های ارتوپدی قابل درمان است اما اگر پیشرفته شود به دردهای مزمن تبدیل می‌شود که در نهایت تنها راه پیش رو عمل جراحی خواهد بود. به همین دلیل توصیه ویژه می شود بلافاصله پس از احساس درد در ناحیه کمر به پزشک متخصص مراجعه نموده و علت آن را پیدا کنید تا بتوانید از پیشرفت آن جلوگیری کنید. البته در شرایطی که کار بیمار به عمل جراحی دیسک کمر کشیده شود، اهمیت استفاده از کمربند طبی بعد از عمل دیسک کمر بیشتر هم می شود و حتما باید مراقبت های لازم برای جلوگیری از تشدید بیماری انجام گیرد.

قیمت کمربند طبی دیسک کمر

برای مسکلات دیسک کمر بهتر است از کمربندهای سخت استفاده شود تا بتواند ایجاد فشار و پشتیبانی کافی و مناسب را ایجاد کند. از آنجایی که کمربندهای سخت عموما گران ترین مدل های کمربند طبی محسوب می شوند، شکی نیست که کمربند طبی دیسک کمر هم قیمت بالایی دارد. اما اگر برندهای متفاوت را در این زمینه بررسی کنید متوجه خواهید شد نمونه های ایرانی بسیار قیمت مناسب تری دارند و عموما از نظر کیفیت هم در سطح نمونه های خارجی با کیفیت هستند. در ضمن بعد از عمل دیسک کمر نیز باید از این نوع کمربندها به منظور ایجاد پشتیبانی استفاده کنید.

کمربند گودی کمر

گودی کمر می تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد که یکی از مهم ترین موارد ایستادن و نشستن های نامناسب است و به مرور شدت پیدا می‌کند. پیشرفت گودی کمر می‌تواند منجر به مواردی همچون گردن درد، افتادگی شانه، فشار بیش از حد به پاها و آسیب های جدی به اندام های دیگر بدن شود. به همین دلیل لازم است در اولین فرصت و در مراحل ابتدایی از بدشکلی های گودی کمر جلوگیری شود. استفاده از کمربند طبی یکی از روش های مهم پیشگیری از از گودی کمر به حساب می آید. برای درمان گودی کمر معمولا کمربندهای نیمه سخت پیشنهاد می شود که فرد بتواند به مدت زمان کافی از آنها استفاده نماید. کمربند گودی کمر به صورت اختصاصی هم تولید می شود اما در عین حال می توان از نمونه هایی مانند کمربند سایبرتک نیز برای این منظور استفاده نمود.

قیمت کمربند طبی برای گودی کمر

همانطور که اشاره شد عموما کمربندهای طبی سخت برای درمان گودی کمر استفاده می شوند. به همین دلیل برای آشنایی با قیمت کمربند طبی گودی کمر بهتر است قیمت مدل های سخت و سایبرتک را مشاهده نمایید. عموما این نوع کمربندها از گران ترین نمونه های کمربند طبی محسوب می شوند.

کمربند طبی بعد از جراحی

همانطور که اشاره کردیم اگر مشکلات مربوط به کمر بیش از حد جدی باشد نیاز به جراحی دارد و با روشهای ساده و معمولی قابل درمان نیست. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که حتماً بعد از عمل جراحی لازم است تا مدت طولانی از کمربندهای طبی برای ایجاد ساپورت استفاده شود تا وضعیت قرارگیری استخوان و عضلات به شرایط بهینه خود برسد. معمولا برای این هدف از کمربندهای سخت استفاده می شود تا بتواند میزان قابل توجهی از پشتیبانی و مراقبت را به ارمغان آورد و از شدت گرفتن عارضه جلوگیری کند. یک نکته ی مهم در استفاده از کمربند طبی بعد از جراحی وجود دارد که حتما مدت زمان استفاده از کمربند باید توسط پزشک برای شما تجویز شده باشد.

کمربند طبی برای کمردرد

کمردرد می تواند دلایل و انواع بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل به هیچ عنوان نمی توان گفت در صورت کمردرد از کدام مدل کمربند طبی استفاده کنید. بدون شک بلافاصله بعد از شروع کمردرد باید از پزشک برای شناخت دلیل و راه حل های درمان کمک بگیرید. گاهی استفاده از کمربند طبی کافی نیست و لازم است روش های کمکی مانند ورزش یا فیزیوتراپی و … استفاده گردد. حتی گاهی میزان آسیب به مرحله ی عمل جراحی هم برسد.

کمربند طبی کشی ساده

کمربندهای کشی ساده ترین نوع کمربند طبی محسوب می شوند. این نوع کمربندها عموما فشار بسیار جزئی ایجاد می کنند و برای استفاده به عنوان ساپورت فشاری مناسب نیستند. در واقع کاربرد اصلی کمربند کشی ساده برای گرم کردن نواحی کمر و شکم است. این ویژگی می تواند برای بعضی بیماری ها مفید و اثربخش باشد اما اگر برای ایجاد فشار و کشش نیاز دارید از کمربند طبی استفاده کنید، این مدل گزینه ی مناسبی برای شما نیست.

قیمت کمربند طبی

کمربندهای طبی مدل ها و جنس های گوناگونی دارند به همین دلیل قیمت آنها بسیار متفاوت از یکدیگر است. بعضی از کمربندهای طبی بسیار ساده هستند و صرفاً برای ایجاد ساپورت ضعیف در قسمت کمر ساخته می شوند. این مدل کمربندها قیمت چندان بالایی ندارند. اما در مقابل بعضی نمونه های منربند ساختار و جنس متفاوتی داشته و قیمت آنها بالاتر است. در بین محصولات معمول ارتوپدی، کمربندهای سایبرتک جزء پیچیده ترین و گران ترین مدل ها محسوب می شوند که با طراحی ارگونومی می تواند میزان فشار را در فسمت های کمر تغییر داده و کنترل کرد. انواع قوزبند کمربند نیز به دلیل ساختار خاص و ترکیب قوزبند و کمربند قیمت بالایی دارند و جزء نمونه های گران قیمت به حساب می آیند.

با این حساب نمی توان قیمت مشخصی برای کمربند طبی تعریف نمود اما معمولاً کمربند های با کیفیت بیش از ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارند. در بین محصولات معمول تولید داخل معمولا گران ترین محصولات حدود 700 هزار تومان قیمت دارند اما در مدل های وارداتی ممکن است این مبلغ تا چند میلیون تومان هم باشد. از آنجایی که در حال حاضر محصولات داخلی توان تولید با کیفیتی در سطح نمونه های وارداتی را دارند، خرید محصولات ارتوپدی وارداتی چندان پیشنهاد نمی شود.

قیمت کمربند طبی فنردارد

کمربند طبی فنردار در واقع همان نمونه های آتل دار هستند. از آن جایی که آتل این کمربندها کمی ارتجاعی است و حالت فنری دارد، گاهی با نام کمربند طبی فنردار شناخته می شوند. البته سختی این آتل ها در محصولات گوناگون با هم تفاوت دارد اما گاهی با نام فنر هم شناخته می شوند. این آتل عموما از جنس پلاستیک فشرده و انعطاف پذیر است تا دچار شکستگی و آسیب نشود. به همین دلیل و با این اوصاف می توان گفت قیمت کمربند طبی فنردار همان قیمت کمربند آتل دار است.

فروش کمربند طبی

معمولا فروش انواع لوازم ارتوپدی از جمله کمربند در داروخانه ها و مراکز کالاپزشکی انجام می گیرد. اما در سالهای اخیر شرایط کمی تغییر کرده و خرید های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر می توان تمام اجناس را در بستر اینترنت و به صورت آنلاین خریداری کرد. خرید کمربند طبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توانید از طریق سایت های مختلف فروش آنلاین، اقدام به خرید انواع کمربند طبی نمایید.

سوالات متداول

آیا کمربند طبی خارجی از ایرانی بهتر است؟

برندهای آمریکایی و اروپایی ممکن است کیفیت بهتری نسبت به ایرانیها داشته باشند ، اما قیمت معادل ۲ تا ۲.۵ برابر هم خواهند داشت… کمربندهای ایرانی هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قیمت مناسب تری دارند.

کمربند طبی برای چه دردهایی کاربرد دارد؟

کمربند طبی برای کمربندهای عادی و روزمره ، دیسک کمر ، بعد از عملهای جراحی ، گودی کمر ، کشیدگی عضلات و لیگامانها، گرفتگی عضلات ، التهابات غضروف و استخوانها و…. انواع درد کمر مناسب است.

چرا ورزشکارها باید از کمربند طبی استفاده کنند؟

جهت جلوگیری از ایجاد صدمات به کمر در هنگام ورزش سنگین.